2011. január 20., csütörtök

Miss Banán

Egy újabb becenév. Mit ne mondjak egyre jobbak lesznek. Maszatahhh szigorúan három h-val, Cuckovics Gedeon, Maszííí stb.stb.
Rájöttem, hogy nem szeretek esszét írni. Nem nekem való dolog, legalábbis elkezdeni különösen nagy akadályt jelent számomra. Bár a problémák ott kezdődnek, hogy rá kell vennem magam legalább a minimális érdeklődésre.
Black-out hírek. Tudom, azt mondtam bővebb információval fogok szolgálni, de ez nem így lesz. Ugyanis nincs levédve az ötletem! Így nem tárhatom ekkora nyilvánosság elé az egészet, tekintve, hogy a mai világban milyen lopkodós lények vannak.Tehát levédetésig semmi konkrét dolog! Már így is sokat árultam el. De már van érdeklődés, olyantól akire nem is gondoltam volna - már ha komolyan gondolta az illető -, úgyhogy most már tényleg el kell kezdenem írni. Már tudom is, hogy fogom kezdeni.... Háhá! Kiváncsi vagy rá?! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése