2011. január 25., kedd

Para van

....I'm falling into my shadow
Can't escapin' from the box
Help me runnin' to the night
If we feeling paranoid....


Reggelem egy katasztrófa volt. Elromlott a fülesem, pár hangot lehetett hallani, sokat meg nem, az ének meg valami távoli sustorgásnak hangzott. Ezután rájöttem, hogy otthon maradt a dolgozatfüzetem, mégpedig azért, mert a írtam azokat a ****** esszéket. 5 oldalt teleírtam mondhatni. Beértem suliba, megpróbáltam mégegyszer a fülest, hibátlan hangzás. Jóóóóóó.....
Fééleek. ECDL-t írunk következő órán. Elég gáz lenne op.rendszerből megbukni. Bármennyire is tudom, valahogy mindig sikerül elrontanom. Ehhez azért már tehetség kell.
Ha azt hittem a hétfő szörnyű, akkor nem tudom mivel jellemezzem ezt a keddet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése