2011. január 3., hétfő

Info óra

Első nap...Eddig jó. Punnyadás van.
Ja a versek... majd lesznek. El fogom kezdeni beírnogatni őket. Majd...de tényleg. Sőt hazamegyek és be is másolom a legújabbat. Vagy lehet, hogy írok egyet a nap folyamán...most olyan írós kedvem van. Meglátjuk mi lesz belőle. Egy cím már volt a fejemben előző órán, csak elfelejtettem. Hupi^^
Tegnap elhatároztam, hogy időben fogok lefeküdni. Nos éjfélkor feküdtem le...aztán olvastam egy kicsit, meg írtam. Ja igen, írok. Elkezdtem végre rendesen a VLAD-ot. Ezzel párhuzamosan másolom be az Indiántác második felét/részét. Bár tegnap nem írtam be, mert tegnap Sims-eztem xD A hugom volt az én gépemen.
Tényleg erről jut eszembe, szilveszter. Pimpim online házibulit tartott MSN-en, Anyám gyöngyöt fűzött, Apám aludt, én meg animét néztem 23:50-ig, aztán lent lézengtem Anyuéknál a nappaliban. Éjfélkor felmentem a teraszra néztem a tüzijátékokat vagy tűzijátékokat. Aztán pezsgőztünk és néztük a Showder club-ot. Kettőkor felkeltettük Aput.... xD kb. negyed négykor ágy. aztán délkor kelés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése