2011. január 31., hétfő

Keressünk meg engem!

Le vagyok maradva magamhoz képest. Egész hétvégén ügyködtem. Rajzoltam, írtam. A blogról pedig kicsit elfeledkeztem. Az egyik történetem szépen halad, Black-out-tal csak rajzban haladtam, de még mindig nem jutottam el publikálható minőségig. Sikerült rajzolnom, egy manga figurát, egy olyat amit tényleg mangának merek nevezni. Lesznek képek is, csak most megint inforól írok. Még nincs ECDL eredmény. De izgi.... -.- Szabadkézin ismét összejött egy manga. Egyre jobb vagyok ^^
Na, deviant aztán olvasok. Démon Tangó *-*

Nemakarokangolt!Hazaakarokmenni!Írniakarok,rajzolniakarok!!! >.<

1 megjegyzés:

  1. Jó kis rajzok! Ügyesedsz! Láttad már az Alkonyat képregényt?! Naggyon jól van megrajzolva, szerintem mangás és szép, csak az a baj, hogy 2500 froncsi. Lehet egyszer megveszem...

    VálaszTörlés