2011. augusztus 8., hétfő

Death Note

 SPOILER VESZÉLY!!!
Bár szerintem már mindenki látta, akire ez vonatkozik...

Tudom, tudom le vagyok maradva, de végre meg tudtam nézni a két Death Note filmet. Tetszett mind a kettő. Az L-t alakító színész nagyon jó volt! ^^ De néhány dolgot eléggé megkevertek. Jó tudom nem lehet mindent belerakni, meg ugyanúgy belerakni. Pimpim nézte velem őket egy-egy darabig. Élvezhette mikor magyaráztam neki, hogy az animében ez így van, meg az animében ezt nemisőhanemő találja ki. xD A második film - The Last Name - végén kicsit lemaradtam. Onnantól hogy L beírta a saját nevét a füzetbe. Mondom MIVAAAN?! Fel se fogtam rendesen.
Azért nem tetszik semelyik változat, se az anime, se a film, mert L meghal.... (gondolom a mangában is, elakarom olvasni majd őket) -.- A filmben legalább máshogy hal meg.... DE AKKORIS!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése