2011. augusztus 3., szerda

Augusztus lesz

Kicsit elhanyagoltam a blogot. Bocsiiii!

Megvolt a szülinapom! Istenkirálycsászár volt! Rég röhögtem ennyit. :D
Ülve táncolás XD Csoda, hogy Pimpim ágya nem szakadt le.... és Azok a fejek!!!

Hétvégén megyünk Kőszegre. Még ott sem voltam...

Ha pedig minden jól megy, jövőhét végén irány Fertőrákos!!! jaaj! De jó lenne ha tényleg el tudnánk menni...!

Sikerült letöltenem az összes openinget és endinget amit akartam, és még a telóm is ügyes volt, így fel tudtam rá tenni őket. Mondjuk más számokat meg le kellett törölnöm, de azokat már úgysem hallgattam.
Nincs kedvem kicserélni benne a memo-kártyát. Akkor mindent át kellen pakolnom. Szegény telóka lassan úgy is tönkre fog menni.... Bár én értékelném, ha még bírná egy darabig, mert nagyon szeretem és cipőt akarok venni. ^^


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése