2011. augusztus 29., hétfő

Banán Fesztivál

  Szánalmasnak indult a dolog, de végül azért jól sült el. Részemről. Mikor jöttünk akkor épp pár pofon sült el, de ne menjünk ennyire előre.
  Délelőtt felsétáltunk Pimpimmel. Akkor ugye még csak gyerek programok voltak. Anyuék csillámtetkóztak. Pimpiék mancsokat csináltattak az alkarjukra, én meg egy békát a bokámra, ami aztán le is jött, mikor ebéd után lezuhanyoltam. Pimpim kettő körül visszament, én még maradtam. Megnéztem egy Showder Club ismétlést. Negyed négy körül aztán felmentem. Először csak ücsörögtem Anyuéknál, aztán Pimpiékkel kimentünk játszira. Ott táncikáltunk, aztán be kellett fejeznünk, hogy ne minket, hanem a fellépőket nézzék. Igazából nem is nagyon figyeltem, hogy mi folyik a színpadon.Fél hatkor aztán voltak színjátszósok. Köztük volt az egyik ismerősöm, aki most keveset szerepelt, ezért odajött hozzám beszélgetni. Este voltak a hastáncosok is, utána a Summer Boys XD. Aztán buli, de ott már nem maradtunk.
  Amúgy egész nap lóti-futiztam, meg segítettem felpakolni, elpakolni, kipakolni, lepakolni. Mikor indultunk volna a kocsival, egyszer csak valaki elrohant előttünk, utána meg rohantak többen. Állítólag két bunyó is volt, de még nem tudom kik voltak...

Tegnap indultunk volna be a városba, amikor jön keresztapám, hogy megy be tankolni a motort, és hogy nem-e megyek el vele. Hát hogy a viharba ne mentem volna?! Igen nagyon jó volt! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése