2013. október 25., péntek

Ha több mint egy órát kell várni a buszra...

  10.13. Délután 3-kor értem be a pályaudvarra a busszal Tarajoséktól. Az én buszom hazafelé mikor indult?! 16:10... Negyed órát ücsörögtem, élveztem a még melengető őszi napot. Nagyon jó idő volt, de nagyon untam magam... Felkerekedtem tehát, kisbolt iránt valami harapnivalóért. Vettem energiaitalt, csokit. Visszasétáltam a fa alá, ahol addig ültem, felnéztem a nagy órára. 15:20. Baaah... Ücsörögtem, eszegettem, iszogattam, nézelődtem. Elneveztem a buszokat, a rendszámtáblájukon lévő betűk alapján. JOU - Optimista japán. GNX - géniusz stb. Aztán eljátszottam azzal, mik hangozhatnak el a körülöttem mászkálók fejében, komoly kis szappanoperákat létrehozva ezzel. Közben fogyott a csokim, az italom, meg az idő is, bár az a leglassabban a három közül. Négy körül odabattyogtam a megállómhoz, végül megjött a busz és "hazarepített".

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése