2013. november 3., vasárnap

  Nem írtam egy ideje. Terveztem és tervezek felrakni autumn összeállításokat, csak még szerkesztgetni kell a képeket. Háromféle stuff van, mindegyiknek találtam ki fantázianeveket is :D
  Augusztus vége/szeptember óta próbálkozom csokis nyereményjátékokkal. Nos, annyira jutottam, hogy nyertem két ingyen Sport szeletet... Ezzel elszállt a szerencsém, pedig egy köteg csokis papírt őrizgetek, de nem akar összejönni a dolog. Úgy látszik ezen a téren szerencsétlen vagyok.^^
  Nehéz lesz a szünet után visszaállni a napi rutinra. Korán kelni, buszozni, suliban agyat zsibbasztani, próbálni, buszozni, tanulni... Eeeee.. A szalagavatóra én csinálom a hip-hop részleg koreográfiáját, valójában a szünet alatt kellett volna kitalálnom a maradékot, ami még hiányzik belőle. Nem sok, de semmi ihletem nem volt. De össze fogom hozni még ezen a héten.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése