2011. május 21., szombat

Napló

Megtaláltam a naplómat - az egyiket -. Hogy én mennyit problémáztam mindenféle hülyeségen?!
Meg azért nem semmi dolgok vannak benne. Így fiúkkal kapcsolatban például... XD
Idézek pár mondatot:

"...megkérdtezte, hány százalékban tudok fát mászni, mert az kell a számháborúhoz..."
"...elmentünk görizni, és arra terelődött a szó, hogy járunk-e. Erre ő azt mondta, hogy igen, mert negyedikben jártunk és azóta nem is szakítottunk..."
"Felültünk a libegőre (majdnem odahányt) :D"
"...sajnáltam, de olyan jót röhögtem..."
"Felhívom jöjjön el. Dehogy hívom! Úgysem jön. Vagy mégis. De nemtom...Mindjárt esik. Nem hívom fel. Négy óra már úgysem jönne. Vagy mégis. Fel kellene hívnom. Nem hívom..."
"Pasi - volt."
"Dumáltunk párszor. Mostmeg néha nem is köszön csak nééééééz.... XD"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése