2011. május 16., hétfő

Bbbbblack-out

Nida
 Ha ma is elkések, azt nagyon meg fogom szívni. Ez által a gondolat által motiváltan rohanom végig a hátralévő métereket. Mikor berontok az iskola kapuján, összeütközöm egy sráccal. A lendület bevág az egyik bokorba.
- Denevér anyám! Jól vagy? – kérdezi a srác, majd kisegít a zöldből. Szőke, nagyon szőke. Szürke szeme van. Olyan, mint egy angyal, már ha az angyalok között van punk is. – Kérlek, ne bámulj így! Tudod, kicsit zavarba jövök tőle.
- Oh… bocsi. Amúgy jól vagyok, de most sietnem kell. – rohannék tovább a suli épülete felé, de utánam szól.
- Már elkéstünk. Hová sietsz? – Ja, hogy nála ez így megy! Elindulok befelé, közben hátraszólok a vállam felett:
- Tegnap nem jöttem be, ma sikerült elkésnem. Talán a tanár még nincs bent a teremben. Na, gyere! – állok meg az ajtóban.
- Ezt most komolyan gondolod?! Na ne már! – sóhajt egy nagyot, forgatja a szemeit, de elindul utánam. – Egyébként mi a neved? Csak hogy tudjam, kin kell bosszút állnom.
- Nida vagyok. Kumiko Nida.
- Nida, aha. Megjegyeztelek. Az én nevem Riu.
- Én is megjegyezzem?
- Ajánlott. – válaszol fenyegetően, de aztán rögtön elmosolyodik. Így még jobban angyalszerű. Punk angyal.
  Az órák után kitódulnak az osztályok a folyosókra. A szemem sarkából egy ismerős szőke fejet és ezüstkütyüs fület pillantok meg. Hátrafordulok, az angyal az tényleg. Riu. De miért megy visszafelé? Nem tudom, mi üt belém, követem. Át megy a suli sportépületébe. Nem edzésre megy. A tetőre vezető lépcsőt veszi célba. Fent egy lány vár rá. Már láttam valahol, Ayuminak hívják. Mire eszembe jut a neve, ők ketten már smárolnak. Hoppá! Tovább figyelek. Ez kukkolásnak számít? Valahogy nem esik jól, hogy ezt látom, hogy az angyalom… Mi van?! Ayumi finom eltolja magától Riut és belenéz a szemébe.
- Riu, ez így nem fog menni.
- Tudod, úgy érzem, mintha a húgom lennél. Szóval ez így kicsit… bizarr. – Riu fintorát látva valahogy megnyugszom. Nagyon valószínű, betett nekem a futás. Angyalokat képzelgek. Punk angyalokat, akik a húgukkal csókolóznak. Jobb ha hazamegyek. Húzás mielőtt észrevesznek.
- Nida! Te mit keresel itt?! – hallom Riu megdöbbent hangját. Gáz van!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése