2011. március 26., szombat

Muszááj

Sorry but I can’t wait until tomorrow. I have to speak-speak-speak but u can’t listen to me cuz u r kripli.
Képzeld a writingban volt egy olyan rész hogy könyvajánlást kellett/lehetett írni ésén a Csontfuvoláról írtam. De most esett le hogy azt írtam hogy Varázsfuvola by Vavyan Fable. xD Na mostmár mindegy. És eszembe jutottál és elkezdtem röhögni. Hachi megkérdezte hogy Maszi jól vagy? But never mind.
A szóbeli pedig… uhh… Totally disaster. Volt olyan hogy képekről kellett storyt mesélni és a felkészüléskor tökjól elmondtuk meg kitaláltuk, aztán mikor el kellett mondani, minden így sutty àààààà kiment a fejünkből. Meg odaadta a cetlit hogy miről kell beszélni egymással, mi meg így egymásra néztünk. Értelmezés: Miarákez?!
Megolyanisvolt, hogy csak azt fogtam fel hogy vasing masin. Érted. Szóval aztmondtam: Wonder. I just bought a new washing machine. Whataya think about it? Mert azthittem el kell vele dicsekedni a szomszédasszonynak. Erre kiderült, hogy a szerelővel beszélek, mert új a masina és máris problem van vele. De amikor azt kérdezte az elején, hogy hova járok, akkor tökéletesen el tudtam mondani hogy: Jozsefhildsecondarytechnicalschoolofconstruction.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése