2011. március 16., szerda

Fura emo lány

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem
vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagy-
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
mooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!

Csak néha úgy nézek ki.
A következő párbeszéd történt (bár már nem emlékszem teljes pontossággal):
cujOka: Nem lesz helyem miattad... :D
Másik szereplő (titkos): Dehogynem. Nincsenek olyan sokan.
c: De, ott szoktam elöl állni. (mutogat)
M: Akkor szólj valakinek, hogy foglaljon.

c: De nincs ott senki ismerős.
M: Hát akkor szólj valakinek, hogy foglaljon a fura emo lánynak.
Höhö...-.- ^^


U r jealous. No I'm not. U r jealous, cuz u think someone has stolen your friend. It's not true. I'm
just a bit sad.


Nem akarok pénteken egyedül menni! Én kicsi és elveszett lélek vagyok/leszek ott.

Éhes vagyok = sajtos kenyér
Otaku vagyok azt hiszem.

NFS - valami nyomi változat, de az részletkérdés. Ilyen kis idiotnak jóóóóó. ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése