2013. szeptember 22., vasárnap

Vettem cipőt!

  Hirtelen felindulásból ugyan, de vettem magassarkút. Tegnapelőtt voltunk a városban megnézni, ahogy pár osztálytársam barokk-ruhában vonulgat (nagyon szépek voltak a lányok! :)). Amíg vártunk rájuk bemenekültünk egy áruházba az eső elől. Két srác és én egy cipőkkel teli emeleten! :D Tarajos mutatott egy cipőt, ami egyből megtetszett és felpróbáltam. Kb. fél órát mászkáltam benne a cipők között. A srácok véleményét is kikértem, nekik is bejött. Úgyhogy megvettem :D Még akkor este be is avattam, ugyanis az egyik barátnőmnek már fájt a lába az egésznapos magassarkúban mászkálástól, úgyhogy odaadtam neki a tornacipőm, amiben eredetileg voltam, én pedig felvettem az új szerzeményt. Még táncoltam is benne. Amikor leültem, és utána fel kellett állnom, hogy menjünk a buszra, akkor éreztem, hogy elfáradt a lábam és kicsit már nehezebb volt a járás... De mindent összevetve jól vizsgázott a pipőke. Kényelmes és nem törte ki a lábam. Minél többet nézegetem annál jobban tetszik! ^^
  Egyébként legnagyobb örömömre beteg vagyok. De csak nátha. Bár elég idegesítő, hogy állandóan folyik az orrom... -.- Kúrálom magam jó forró szedres-málnás teával és egy kis csokival, esténként pedig elalvás előtt egy kis Neocitran-nal.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése