2012. július 12., csütörtök

Vers-elem

Ma kutattam kicsit az íróasztalom feletti szekrényekben. Találtam egy pár irka-firka füzetet, régi naplót és a verses füzetem. Ahova szépen átírtam a verseimet, egy darabig. Találtam benne egy Pillangó hajadonos verset két cetlin, úgyhogy bemásoltam. De ez a vers olyan vers, amire nem is emlékszem. Talán 2010-es lehet. Oda is írtam a kérdőjelet. Aztán bemásoltam a Mindent vagy SEMMIT is. Ez a vers még mindig durva... Rájöttem, hogy mostanában valahogy leszoktam a versírásról. Így félév óta. Mondjuk időm se nagyon volt. Ez mondjuk hülyeség, mert versírásra mindig van idő, de valamiért nem írtam. Bennem maradtak a szavak. Majd megint elkezdem, biztos vagyok benne. Érzem ahogy mozgolódnak a szavak és rímek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése