2012. július 11., szerda

Gepárd

Megint rajzolok. Egyszer közöltem a csajokkal, hogy le fogom őket rajzolni, s most végre nekiálltam. Bár nem egészen úgy, ahogy ők szerintem gondolják. Igazából hasonlítani fognak rájuk a figurák bizonyos dolgokban... Arra nem vállalkozom, hogy mindenkit more or less élethűen lerajzoljak. Annyira pro azért nem vagyok :D
Megint elakadtam a Hat nap múlva halállal. Már a negyedik napnál vagyok és annak kellene valami befejezés... Azt is ki kellene találnom, hogy fogom kinyírni a szereplőket. Ha jól emlékszem még egy szereplőmet sem nyírtam ki valójában. Bár az is igaz, hogy "horror" könyvet sem írtam még. Meg is látszik rajta, elég silány. De amit eddig olvastak belőle az tetszett a csajoknak, a többit pedig majd meglátjuk.

Valahova tételesen fel kellene írnom mikor hova megyek, mert amilyen hülye agyam van, képtelen vagyok megjegyezni. Csak azt tudom, hogy megyek aztán ennyi. Most szombaton megyünk bográcsozni uncsiékhoz. Erre emlékszem. Veréb Fesztiválra is emlékszem, Fertő Partyra is. Na, jó. Ezek szerint mégis emlékszem az időpontokra, de azért megnyugtató lenne felírni valahova.

Milyen lehet gepárdnak lenni? o.O

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése