2012. január 22., vasárnap

Westwood

 Letöltöttem a Chrome-ot és Vivienne Westwood-os témát állítottam be. Kék-fehér. Illik az Inner Winter háttérképemhez meg a fekete-fehér Ulquihime ábrázolatos MSN-emhez. Ja, a kék most a trendszín. Egyébként az év színe a mandarin lesz. Kíváncsi leszek. Mármint arra, hogy ez mennyiben fog megvalósulni.
 Tegnap vettem Skullcandy-t. Fekete-lilát. Megvettem a Forever-t is. Végre. Megnéztem kedves osztálytársnémet, amint esküvői és menyecske ruhában vonulgat. Ugyanis esküvői kiállítás volt. Egyébként ez mind azért valósulhatott meg, mert a húgom felvételit írt. Anyu ott várta a suliban, mi pedig Apuval bementünk fülest venni.
 Holnap megyünk Mekizni csajokkal, ha minden igaz. De, addig még el kell jutni. Még szakma felelés, angol felelés és gyakszi is lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése