2012. január 13., péntek

Péntek 13.

 Egy kifejezetten borzalmasnak mondható csütörtök 12. után, a péntek 13. viszonylag nyugalmas, mondhatni semleges volt. Pedig ez a szerencse napom. No, nem gond. Lesz még ezen kívül kettő, ha jól emlékszem.
A félévi jegyeimet had ne részletezzem. A lényeg, hogy nem vagyok megelégedve magammal.
Meghúztam a bal karom kosarazás közben, aminek köszönhetően a függőlegestől való legkisebb elmozdításra is fájdalmasan befeszül válltól csuklóig. Igazából nem is szándékoztam beállni, csak nézni akartam őket amíg játszanak, de csak kosárra dobáltunk. Egyébként nem tudom, mi lesz ezzel a kosarazással. Persze, szeretnék megtanulni rendesen játszani, de így érdekes lesz, hogy labdához sem jutok. Kb. arra jó az edzés, hogy rohadtul feleslegesnek érezzem magam. Szerepem: botlóakadály a jobb oldalon. Csütörtökön is addig jó volt, míg kint játszottunk négyen az udvaron, csak gyorsan elfáradtunk, a kosárra dobásokkor meg kezdett lefagyni a fülem. Mikor bementünk azt hittem leesett, mert alig éreztem, ahogy kezdett kiolvadni. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése