2011. október 29., szombat

Halloween

 Sailor Moon-nak akartam beöltözni. De nem fogok.
A fennmaradó lehetőségek: Vampire Girl in Japanese Highschool Uniform vagy pedig Curly Haired Witch.
Az igazat megvallva semmi okom nincs, hogy beöltözzek, tekintve hogy itthon leszek végig, de valahogy nem tud érdekelni ^^. Na, jó, nem leszek itthon végig, természetesen idén is meg lesz a szokásos cemetery járás. Amit már várok :D - Ez egy kicsit aberráltnak tűnhet, de én akkor is várom. - Szeretem ahogy megyek és a levelek súrlódnak és zizegnek a talpam alatt. Az a sok szép szín, a vörös, a narancs, a sárga. Nem találsz egyformát. A sírkövek, amiket befutott a borostyán. Ilyenkor nehezebb eldönteni, hol kezdődik a képzelet és hol végződik a valóság. A két világ határa szinte teljesen összemosódik.
 Nem is kell választanom!!! Ha-haaa!!! *csillogó szemek* Itthon boszi leszek, ha meg elmegyünk vámpír lányka. Azért boszi kalapban kimenni az utcára fényes nappal nekem kicsit merész. Anyuék meg úgyis tudják milyen vagyok ^^
 Megfordult a fejemben az a gondolat, hogy rendezhetnék egy Halloween-party-t, vagyis utó party-t. De aztán rájöttem, hogy: 1. válság van. 2. nem jönne el senki mivelhogy: 2./1. nem tudom kit hívnék el. 2./2. nem mernék elhívni senki olyat. és 3. rajtam kívül senkit nem igen érdekelne egy ilyen hülyeség, vagy éppen 4. már máshová elígérkezett. De én ezt is megoldom. Beöltözök Curly Haired Witch-nek, és kifestem a húgomat vámpírnak, és eszünk csokit meg bonbon-t meg ami még szülinapról maradt. :D

Oposszumot, egeret, kutyát és farkast fogok rajzolni! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése