2016. augusztus 17., szerda

Back

Aaand I forgot about my blog again for a while... Or better to say I couldn't find time to write furthermore I was too exhausted. Usually after work when I got home I had a shower got something to eat then I was watching YouTube videos or fall asleep during sunbathing... 😎

But now let's get back to business. I bought the new Avon BB 7in1 nail colour in Caring Creme. It supposed to strenghten the nails, make them more even and it's function as UV-protector.
First impressions: I love the color and it's quite long lasting. But because of the consistency it's a bit difficult to put on evenly and it dries stripy.
After 3 carefully taken coat it's even. Maybe I just need some practice.


És megint elfeledkeztem kicsit a blogomról... Jobban mondva nem volt rá időm, sem energiám, hogy írjak. Általában munka után, amikor hazaértem, lezuhanyoztam, ettem aztán YouTube videókat néztem vagy bealudtam napozás közben...

De most térjünk is vissza az "üzlethet". Megvettem az új Avon 7az1-ben körömlakkot Caring Creme színben. Elméletileg köröm erősítő, kiegyenlítő és még UV-szűrőként is funkcionál.
Első benyomások: Imádom a színét és elég tartós. De az állaga miatt valahogy nehéz egyenletesen felvinni és csíkosra szárad. Nekem csak 3 óvatosan felvitt réteg után lett egyenletes. Lehet, hogy csak gyakorolnom kell, de elsőre így sikerült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése