2013. augusztus 28., szerda

Ezeket olvastam a nyáron


Suzanne Collins - The Hunger Games, Catching Fire, The Mockingjay
  Az első rész még izgalmas, még úgy nagyjából a Futótűz se rossz. A harmadik rész viszont unalmas. Főleg a közepétől. Egy-két kötelezőn kívül még nem volt könyv amit ennyire nyögve nyelősen olvastam. Valójában csak azért olvastam végig, mert még nem volt könyv, amit félbehagytam, és tudni akartam, ennyi szenvedés után mi lesz a vége. Nos, igen. A vége. Én úgy érzem, hogy egyszerűen le lett csapva. Mintha már az írónő is unta volna és már csak azt akarta, hogy bárhogy, de vége legyen már...

Leiner Laura - Szent Johanna Gimi 1.-8.
  Az unokahúgomtól kértem kölcsön őket, aki már legalább két-háromszor kiolvasta őket. Mikor elkezdtem, azt gondoltam: Na, már megint egy szenvedős tini történet. De több annál. Olyan igazi gimis életet bemutató könyv. A szereplők tipikus kaptafára készülteknek tűnhetnek, de mindegyikükben van valami, ami megkülönbözteti a hasonló könyvek és filmek sztereotípiáitól.
Szerettem olvasni. Egy könyv kb. egy napig tartott. Nem tudtam letenni. :)

Fejes Endre - A hazudós (És más történetek az ezerszer áldott nyolcadik kerületből.)
  Mamám lepakolta a könyvespolcát, ott találtam egyéb régebbi könyvek között. Nagyon jól bemutatja az egyszerű munkások életét a háború idején. Azt, hogy miközben mindennap lemennek a bányába, vagy akár ott állnak a gép mellett, ők is álmodoznak a maguk egyszerűségével és elvágynak egy jobb életbe.
  Azt hiszem, több Fejes könyvet is el fogok olvasni később.

Christopher Paolini - Örökség
  Az Eragon negyedik és egyben (sajnos) utolsó része. Bokros teendőim közepette - valamint, mivel kiterjedése és súlya miatt nem tudtam magammal vinni sehova - lassabban értem a végére, mint az előző három résznek. De már nem sok van hátra. A csatának vége. De többet nem árulok el, csak annyit, hogy Alagaesia világához méltóan izgalmas és magával ragadó. Atra du evarínya ono varda.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése