2013. július 24., szerda

Usual summer day

  Tegnap befejeztem a Hummingjay-t. Nem volt nagy szám.... Unalmasabb volt, mint a második rész. Igazából az első rész tetszett legjobban. Most a SzJG-t kezdtem el olvasni. Az unokatesómtól kaptam kölcsön, ő már a nyolcadikat olvassa :) Mivel dolgozok, nincs sok időm olvasni. Amikor meg lenne, akkor már fáradt vagyok, de tegnap is olvastam valamennyit délután, meg este is egy órát. Ma pedig még többet.^^
  Ma voltunk medencézni keresztanyunál, bár inkább csak feküdtünk az úszógumikon és napoztunk. Remélem lesz valami hatása, mert a karjaim azok már jó barnák, de a többi testrészeimnek még bele kell húznia, hogy felzárkózzanak.
Ettünk rántott cukkinit, csokis és citromos fagyit, végül dinnyét. ;D
  Egyébként már csak 5 nap van hátra a munkából. Ma kezdtük el rendezni a könyvtárat. Találtam pár jó könyvet, amit majd ki fogok venni biztosan. Örülök, hogy "visszakaptam" a munkatársam, mert a helyettesítője szegény, kicsit az agyamra ment.
  Az előző hétvégéről inkább nem akarok írni bővebben. Volt ami jó volt, volt ami borzalmas. Mindenesetre nem egészen így terveztük a dolgot. Sőt! De ennél már csak jobb lesz :)

  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése