2012. december 4., kedd

December

  Megjött december. Hozta a havat, a mínuszkákat és az adventi/karácsonyi őrületet, akarom mondani áhítatot.
  Én részemről egy kicsit már vártam. Valójában minden évben várom a decembert, a havat, az adventet és a karácsonyt. Mert hangulata van. Nekem még az számít, nem az ajándékok és a mindhalálig vásárlás. Persze adni és kapni jó. De nem minden áron. Az emberek ilyenkor valahogy elfelejtenek, ha tudtak valaha, logikusan gondolkozni. A Karácsony - igen mint említettem már tavaly, nálam nagybetűvel van - csak 3 napig tart.  Nincs értelme még huszonharmadikán reggel 3 kiló kenyeret venni, mert úristen zárva lesz a bolt. Amúgy sem kenyeret fognak enni! Ez pedig még csak egy dolog volt...
Node, nem erről akartam regélni. Szerintem varázslatos dolog. A hónap elejétől minden este kigyúlnak a díszfények. Az adventi vásárban forralt bor, kürtőskalács, sült gesztenye és egyéb finomságok illata szállong az emberek között, bár ha nagy a tömeg az bezavar az idillbe. Mi is feldíszítjük a házat kívül belül, és olyan szééép :) Sütit sütünk. A mézeskalács elmaradhatatlan, amint a diós kalács is. A finom karácsonyi ebédekről/vacsorákról ne is beszéljek, node az még arrébb lesz. Természetesen mindezt megosztva olyanokkal, akiket szeretek. Ez sem utolsó szempont.



Previous design:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése