2012. június 25., hétfő

Tattoo


Elhatároztam, hogy tetkót szeretnék. Valójában már 13 éves koromban elhatároztam, bár akkor még nem tudtam milyet szeretnék. Aztán kb. 16 évesen elhatároztam, hogy a Nashua vállán lévő sárkánymadarat szeretném, de miután többen hangyászsünnek nézték, elvetettem az ötletet. Gondoltam arra is, hogy Nasuával együtt varratom fel... de ezt az ideát is félreraktam. Gondoltam még valamelyik kis tünelke ábrázolásra, a Barbárság Tengerének borítóján lévő sárkányra, vagy az absztrakt szárnyak közt lévő paripára. Bár a paripaci még mindig a lehetőségek közt van. 
Mindenképp olyat szeretnék, ami a varázsvalósághoz köthető. Ez lenne a kabalám, a kulcsom ahhoz a világhoz.
Egy másik rajz, ami nagyon tetszik, Amy Brown egy tündéje. Már régóta ő a kedvencem. Valahogy rokonszenvezek vele. Ez lehet, hogy érdekesen hangzik, de így van. Mintha hasonlítana rám... Vagy nem tudom. A lényeg, hogy tetszik.
Aztán azon is gondolkoztam még, hogy lehet inkább a jobb lábszáramra kellene varratnom, ha esetleg elhatároznám magam a szárnyakra, akkor ne zavarjon be a másik rajz. De... Nem tudom.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése