2012. május 31., csütörtök

Katyvaszolás

Nem volt kedvem a tésztát a szokásos tejföl-sajttal vagy dió-lekvárral enni, úgyhogy nekiálltam szószt alkotni :) Tesóm kételkedő fejet vágott. Mikor kész lettem, mondtam neki hogy finnooom, de nem kóstolta meg.
Most pedig megosztom a recepteket. A helyzet az, hogy itt egy tál tésztára valóról van csak szó. Bármilyen tészta jó szerintem, de én csuszatésztával csináltam ^^ .
Tehát a kutyulmányaim:
cujO°-féle fehér szósz
2 e.k. tejföl
1/2 t.k. szárított, porított fokhagyma
1/2 t.k. szárított petrezselyem
Ebben a sorrendben rárakom a tésztára és összekeverem. Ízlés szerint reszelt sajttal megszórom :D

cujO°-féle barna szósz
1 e.k. tejföl
1 e.k. mustár
1 e.k. ketchup
3-4 e.k. pörkölt lé
1 csipet titkos fűszerkeverék, pizzafűszerrel helyettesíthető
Tésztára rá és nyami! 

Lehet, hogy ezek csak nekem újdonságok, de én élveztem, hogy ilyesmiket kitalálok és finom volt. Ennyi. ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése