2012. március 24., szombat

Szép időnk van

Reggeli: túrós batyu, tejeskávé
Ebéd (éppen még folyamatban): gombaleves, kanyartészta cujO-féle csodaszósszal


Nem akarok felnőni. Nem akarok tizennyolc lenni. Maradnék tizenhat vagy tizenhárom. Köszönöm.

Annyit mindentől tartok, és mégis annyi hülyeséget csináltam/csinálok. Ez jó. Azt hiszem. Például most kosarazok meg hastáncolok. A kettőnek semmi köze egymáshoz. Volt már fellépésem, bár mikor elkezdtem táncolni szeptemberben, úgy gondoltam párszor elmegyek aztán úgysem lesz hosszú életű a dolog. Hát mégis. Kosármeccsem még nem volt. Egy darabig szerintem nem is lesz, tekintve, hogy azért van még hova fejlődni a csapatnak, de néha azért a srácok is elismerően rácsodálkoznak, hogy kiccsapatunk tagjai mire képesek.
Tegnap edzésen kidőltem. Ja mondjuk egy alma és egy szendvics emlékével a gyomromban futkározni több mint egy órát.... Bár akkor ez nem jutott eszembe. El is felejtettem, hogy nem ettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése