2011. december 9., péntek

Kívánságok II.

 A kézzel fogható dolgok közül egy kivételével, mind teljesült. Na igen, a fiú. Aki Jared Leto ^^ No jó, nem ő az, de lehetne. Ő még csak nem is hasonlít Jaredre, bár ismerek olyan srácot aki igen. De most nem erről akartam írni.
Még vannak kívánságaim. Mondjuk, mindig vannak. De most nem jutnak eszembe. Pedig le akartam írni párat.

 Egyik barátnőm azt mondta, "A december arról szól, hogy minél több édességet együnk." Akkor is igazat adtam neki, és most is így teszek. Egyre többet eszek én is tényleg, bár még nem veszélyes. Mondjuk, úgy könnyű, ha van mit. Vissza kell azért egy kicsit fognom magam, hogy majd Karácsonykor tudjak enni. :D
Jut eszembe! Én nagy betűvel írom, hogy Karácsony. Tudom, kicsivel kell, de szerintem megérdemli, hogy naggyal írjam.
Kicsit parázom miatta. Nem akarom, hogy meglepjenek, mert ha nem tudom viszonozni, akkor rosszul érzem magam, bűntudatom van. Nem is nagyon vagyok hozzászokva, az ilyesmi ajándékozgatásokhoz. Biztosra nem tudom, kitől mire számítsak, ezért a legjobb lenne, ha mindenki megoldaná egy öleléssel és egy mosollyal. Számomra ez bőven elég lenne, de nem bírnak magukkal...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése