2011. szeptember 15., csütörtök

Kamikaze

  Nem, én nem, én nem, nem garantálom, hogy élve de végre hajtom a küldetésem. Cserébe felajánlom egy életem halálom.

  Aha kellene mi?! A tanulási stratégiám eddig úgy hiszem működik. Bár bizonyítani még nem tudtam. Értsd: még nem feleltem vagy írtam. De nem is nagyon akarok.

Na, nézzünk egy újabb művet.

 Piros alapon fehér pöttyös gumicsizma, ugyanilyen esernyő, piros kabát. Ezt a napot nem ilyennek szánta. Az időjárással viszont nem lehet vitatkozni.
  Esik az eső. Persze nála se sapka, se esernyő. Ezt a napot nem ilyennek szánta. Az ott viszont a csinos kolléganője. Csak beengedi a pöttyös ernyő alá.
  A felesége már reggel összeveszett vele. Már azt se tudja miért. Mindig veszekszik vele, és még az eső is esik. Alig látni ki a szélvédőn. Ezt a napot nem ilyennek szánta.
  Kora reggel riasztás. Az emberek nem tudnak nyugton maradni még ilyen időben sem. Szétroncsolódott autó, piros alapon fehér pöttyös esernyő a sárban, három fekete hullazsák. Ezt a napot senki nem ilyennek szánta.  2011.08.19.
   Jó idő volt és kiegyensúlyozott a lelkiállapotom, a látszat ellenére, mikor ezt írtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése